Uprzejmie informujemy, że w dniu 12 stycznia podczas nagrywania prezentacji w ramach XXIV Dynowskiego Konkursu Kolęd i Pastorałek (kategoria soliści) będą obowiązywały następujące zasady:
- Każdy Uczestnik Konkursu powinien przybyć 15 minut przed swoją wyznaczoną godziną nagrania prezentacji konkursowej ( czas przygotowania, rozśpiewa wokalna). Po każdym uczestniku następuje dezynfekcja pomieszczenia. Bardzo prosimy opiekunów i uczestników o założenie maseczki ochronnej przed i po nagraniu.
- Sposób nagrywania prezentacji konkursowych:
- każdy Uczestnik Konkursu ma prawo do 5 min. próby przed mikrofonem, po której nastąpi nagranie prezentacji konkursowej
3. Opiekun Uczestnika Konkursu wypełnia formularz zgody na udostępnienie nagrania na FB MOK w celu głosowania w kategorii „Nagroda Publiczności”. Uczestnicy Konkursu, którzy nie wyrażą zgody zostaną ocenieni tylko i wyłącznie przez Komisję Konkursową.
Kontakt: 16 65-21-806